Assalamualaikum

YEKE AKU NI TERLALU BERLEBIH? | Hi korang! Ada orang cakap saya ni macam berlebih dan takut dengan bayang bayang tapi kenapa saya rasa macam saya biasa je cuma saya banyak persediaan? 



YEKE AKU NI TERLALU BERLEBIH?

Ceritanya macam ni, saya ni jenis kalau nak bercuti saya memang akan prepare "gila-gila", contohnya bawak baju lebih untuk saya dan husband kot kot nak tidur lebih hari kat situ takpun kot kot baju yang guna tu basah atau kotor. Untuk saya dan suami ye sebab belum ada anak kan haha tapi orang cakap saya melebih sebab benda tu benda takperlu tapi saya rasa perlu haha!

Lagi satu, kalau pergi mana mana mesti dalam beg saya WAJIB ada tisu basah dan tisu kering! sebab apa? sebab saya memang akan guna tapi orang cakap kat saya terlebih sangat kot, apabenda nak di lap kau dah besar kot haha tapi entahlah tisu tu satu keperluan bagi saya.

Saya jugak kalau gi travel saya ada extension yang memang untuk travel, skincare untuk travel, towel untuk travel haha nampak macam selalu travel kan? tu semua sekali guna kalau nak balik kg la, kiranya ok lah kan? kalau nak jalan jalan takdelah kena beli lagi dan lagi kan? 

Nampak macam saya ni terlalu berlebih ke dalam bab ni? ke semua orang macam ni? huhu