Assalamualaikum

YEKE AKU YANG TERASA LEBIH? | Hi! Takboleh tidur pulak petang ni sebab kejap lagi nak ke Seremban, ustaz somad ada datang stadium paroi malam ni haha yang mana dekat tu jom lah!


YEKE AKU YANG TERASA LEBIH?

Tapi bukan tu nak diceritakan tapi bab perasaan saya sekarang. entahlah faktor umur atau faktor nak datang bulan ke apa tapi saya mudah betul terasa lagi lagi bab anak. taksuka sangat sangat kalau cerita bab anak, orang suggest suruh makan itu ini ke semua taksuka. bukan taknak ambik nasihat ke apa tapi letih T.T

Siapa yang dah TTC lama tau lah macam mana perasaan dia, mungkin sebab belah inlaw semua adik beradik husband dah ada anak, lain belah saya abang saya dah kawin dulu pun belum ada anak. Jadinya bab anak ni jarang jadi isu kalau balik ke sana. Bukan nak cakap mil selalu tanya ke apa tapi kadang kadang sedih sebab semua dah ada anak tapi saya dengan husband mampu main dengan anak sedara je :')

Bukan takyakin dengan Allah, saya tau Allah dah simpan yang terbaik untuk saya dan suami sebab Allah ja tau macam mana mental, wang ringgit, bersediakah kami tapi kadang kadang terasa sikit la hmmm lagi lagi kalau orang luar yang selalu tanya tanya :( rasa nak menangis kat situ jugak, lepas tu mesti seharian takdak mood dan sedih, padahal saya dah kuatkan hati jangan sedih, jangan stress hmmm

Kadang kadang pelik dengan orang kan? macam mana dia boleh tergamak nak tanya walaupun dah tau? ke sebab dia takpernah ttc..